RSS Feed

Special Order- Tutu Pixie with a Twist

Daniela are o culoare preferata. Movul. Asa ca am folosit in tutu-ul ei nuantele de mov si lila pe care le am disponibile. A vrut un model mai special si sper ca am reusit sa ii pun ideile in practica. Partea de jos este dreapta, insa sus taietura este pixie-cut, taieturi in V, in lungimi si nuante diferite. Un tutu complet unic, pentru ca nu urmeaza un pattern, ci este asimetric. Si doua fundite asortate, care sa se creeze legatura intre tutu si restul outfitului. Fustita de purtat pe dedesubt este putin diferita de cele de pana acum, incep sa evoluez un pic la masina de cusut.

About JulliannaM

I blog about skincare, makeup and all things of beauty. Beauty news are my addiction.

5 responses »

  1. buna! sunt super super dragutse toate modelele😡 si as vrea sa te intreb la ce pret ajunge o astfel de fustita? :*

    Reply
    • In bara de sus este o pagina care contine toate modelele si preturile aferente. Poti sa imi trimiti si un mail, daca vrei eventual o combinatie intre anumite modele. Tot in bara de sus gasesti si culorile disponibile.

      Reply
  2. la ce pret este aceasta fustita..??:*

    Reply
    • Pretul tutu-urilor difera in functie de dimensiuni si model. Poti sa-mi trimiti un mail pe adresa republicoftutu[at]yahoo[dot]com, sa-mi specifici talie, lungime, eventual si model, si sa-ti dau un pret exact. Poti verifica preturile si in tab-ul Modele si Preturi, in partea de sus a blogului. Fusta de mai sus a fost o comanda speciala, s-a facut un pret special si in functie de accesoriile dorite. Verifica si Culorile disponibile, pentru a-ti face o idee despre ce culori mai am.

      Reply

Leave a Reply

