RSS Feed

Sunshine Award

Posted on

Nu prea stiu eu cum functioneaza premiile astea de blog, dar nah…let’s try it.

Tocmai am primit de la Mirela premiul. Multumesc pentru nominalizare. Din cate inteleg,trebuie sa il dau mai departe blogurilor mele preferate( din cate citesc la un search pe google, ar trebui sa fie 12 :(( dar eu nu am 12 bloguri preferate, not yet, cel putin), cu link si apoi comentariu pe blog. Cred ca in afara de Anaissa si Deena, pe ceilalti nu o sa ii deranjez cu un comment, ca nu-mi aduc aminte sa fi vazut vreodata pe blogul lor ceva de genul. Gandul conteaza, nu? They know I love them! So, here goes.

Lola, pentru ca blogul ei este intotdeauna plin de franturi minunate de viata, pentru ca stie sa ia intotdeauna ce este mai bun din fiecare intamplare si margelele ei sunt pur si simplu minunate.

Madalina, pentru ca imaginile ei in cuvinte imi aduc aminte de lucruri pe care poate le uitasem si imi place sa vad lumea prin cuvintele ei.

Deena, pentru ca o iubesc, pur si simplu, si sunt elfa ei.

Anaissa, pentru ca e langa mine de fiecare data cand sunt down si e prima care afla cand mi-e bine.

Si Mircea, care stiu sigur ca nu va posta premiul asta pe blogul lui, insa de fiecare data ma desfata fotografiile lui si as fi rea sa nu il trec in lista asta. Oooof with their heads, Mircea!

Si teoretic, ar trebui sa adaug 10 lucruri care imi plac:

1.Imi place ciocolata.

2.Ador cozonacul, dar nu abuzez de el decat in sarbatorile legale.

3.Imi place sa ma imbrac foarte colorat.

4.Imi place sa port cravate la tricouri, mai ales daca sunt cravate funny.

5.Imi place sa imi beau cafeaua cu lapte si in perioada rece sunt mega-fan ceaiuri aromate.

6.Imi place sa merg cu bicicleta.

7.Imi plac produsele cosmetice si sunt un pic de addict in materie de pensule de machiaj. Momentan am 26, dar tot as mai vrea vreo 2-3.

8.Imi plac accesoriile si sunt innebunita dupa cercei. Nu o sa ma vedeti insa prea des purtandu-i, desi am o colectie consistenta, din cauza alergiilor – inclusiv la aur si argint-tough luck on me!

9.Imi plac rochiile si incerc sa le port, pacat ca de cele mai multe ori pantalonii castiga detasat pe motiv de comoditate.

10.Imi place sa ma stramb si sa fac fete ( prietenii stiu) si o sa ma pasca Botoxul peste ceva vreme, daca nu ma potolesc.

About JulliannaM

I blog about skincare, makeup and all things of beauty. Beauty news are my addiction.

3 responses »

  1. aham, si cozonacul il aveti in comun. sigur nu sunteti frati??? te invit pe la noi ca mai avem unul intreg, sa-l mancati impreuna, cu lapte :))

    pupi si multu pt nominalizare

    Reply
  2. Felicitari pt premiu!😀

    Reply
  3. Andreea's Land

    ai o leapsa la mine pe blog.

    Reply

Leave a Reply

