RSS Feed

2 Lepse…

Posted on

Am doua lepse de la Andreea si de la Anaissa. Nu stiu de ce nu m-am “jucat” pana acum cu asta. Poate ca am vrut ca blogul sa fie mai mult pentru R.O.T, insa in fond si la urma urmei, eu sunt R.O.T, asa ca de ce sa nu las o bucatica din mine sa se expuna?

Prima leapsa:

1)Luaţi cartea cea mai la îndemînă, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rînd.

Al patrulea rand de la pagina 18 din Umbra lui Ender, Orson Scott card

marime.

2) Fără să verificaţi, cît e ora?

Aproape 9 dimineata.

3) Verificaţi!

8:56

4) Cum sînteţi îmbrăcat/a?

Haine de casa, tricou si pantaloni 3/4

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?

http://www.rufflesandstuff.com/, la o fusta rapida.

6) Ce zgomot auziţi în afara celui de la calculator?

Pasarelele care si-au facut cuib langa iesirea de la hota, ciripesc in fiecare dimineata.

7) Cînd aţi ieşit ultima data şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

Sambata, am facut un fel de petrecere in pijamale.

8) Ce-aţi visat ieri noapte?

Nu-mi aduc aminte, posibil sa nu fi visat, la cat de obosita am fost.

9)Cînd aţi râs ultima data?

Ieri, stand-up comedy.

10)Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sînteţi?

Spre rusinea mea, niciun tablou, insa o etajera maaare cu carti si stuff pe care sta sprijinita si o icoana.

11)Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

O casa intr-o alta tara, de preferat calda, langa o apa.

2)Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

Gray Gardens.

13) Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?

Sunt trezita de o ora, ziua e inca tanara.

14) Ce părere aveţi despre acest chestionar?

Hmm, la unele intrebari trebuie sa ma gandesc cam mult sa raspund, trebuie sa-mi mai exersez memoria.

15)Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă:

Mel Blanc, “vocea” lui Bugs Bunny, este alergic la morcovi.

16)Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?

Nu m-am gandit inca la asta.

17)Şi dacă ar fi vorba de un băiat?

Cel mai probabil Stefan. De unde rezulta ca eu cred ca primul meu copil va fi baiat, ca nume pentru fata nu am inca.

18)V-aţi gîndit deja să locuiţi în străinătate?

De doua ori pe zi.

19)Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună cînd intraţi pe porţile Raiului?

Si tu, care nu credeai!

20) Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?

Oranduirea sociala. As desfiinta conceptul de bani.

21)Vă place să dansaţi?

Imi placea, nu am mai dansat de mult.

22)George Bush?

Mai traieste?

23) Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?

O emisiune despre Kendra, pe E!

A doua leapsa.

1. De cate ori iti speli fata pe zi?

De cate ori simt nevoia.

2. Ce fel de ten ai?

Mixt spre gras cu tendinta acneica.

3. Cu ce iti cureti fata?

Solutie micelara de la Uriage, dupa ce ma demachiez ( cu machiaj sau nu) cu Bourjois-demachiant de ochi.

4.Ti-l exfoliezi?

De 2-3 ori pe saptamana. Cu scrub cu caise de la YR si cu masca 3 in 1 de la Garnier.

5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti?

Tocmai le-am enumerat mai sus.

6. Ce crema folosesti?

Lysanel Activ de la Laboratoarele SVR.

7. Ai pistrui?

Vine ea vara si o sa le vedeti toti.

8. Folosesti crema pentru ochi?

Da, dar cam rarut, cand imi aduc aminte. Estee Lauder.

9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?

Daaaaa.

10. Ai avut nevoie vreodata sa folosesti Pro-Active?

Nu stiu ce e, spre rusinea mea, deci nu.

11. Ce fond de ten folosesti?

Momentan folosesc Healty Mix de la Burjois, dar in general sunt fan Estee Lauder, Ideal Matte.

12. Dar anticearcan?

Nu prea am nevoie, dar mai folosesc o paleta de la Catrice, primita cadou.

13. Ce nuanta a pielii ai?

Foarte deschisa. Aparent redefinesc ideea de ten alb ca branza.

14. Ce crezi despre genele false?

Imi plac, dar pana acum nu am avut ocazia sa le folosesc.

15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni?

Da, dar nu prea o fac.

16. Ce brand de mascara folosesti?

L’Oreal, Estee Lauder, Collistar, Deborah.

17. Sephora sau Mac?

Pana o sa vina Mac si la noi, Sephora all the way, mai ales in materie de pensule de machiaj.

18. Ai un card Mac Pro?

Not yet.

19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?

Pensule.

20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?

Dap, TFSI.

21. Dar pentru fata?

Am un ten dificil, momentan nu am incercat decat baza de la Sephora, care nu si-a facut treaba cine stie ce.

22. Care este culoarea de fard preferata?

Ochi albastri-gri, deci roz si maro.

23. Folosesti creion sau tus?

Creioane colorate si gel liner.

24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?

Nu cred ca mi s-a intamplat vreodata.

25. Ce crezi despre pigmenti?

Daca nu stii sa-i folosesti, mai bine ramai la fardurile normale.

26. Folosesti machiaj mineral?

In general vara.

27. Care e rujul tau preferat?

Rose Tea, Pure Color, Estee Lauder.

28. Dar lipgloss?

Urasc lipglossul.

29. Care e blush-ul tau preferat?

Am o colectie intreaga de blush-uri.

30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?

Pana acum nu mi-am comandat, dar ma tenteaza din ce in ce mai tare ideea.

31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?

Cele de la noi nu. De multe ori intrebi de un lucru si nu stiu ce e.

32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?

UNDE?!?!? Cine stie adresa, sa-mi spuna si mie!!

33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?

De foarte multe ori. Dar momentan nu am de gand sa investesc cateva mii de euro in asta. Poate mai tarziu. Cred ca daca as face un astfel de curs, as alege unul renumit.

34. Uneori esti stangace cand te machiezi?

Doar daca incerc ceva fantezie.

35. Numeste o “crima” in ceea ce priveste machiajul.

De unde sa incep? Nuante nepotrivite pentru zi, prea intense, linie de tus tremurata, buze conturate cu creion mai inchis decat nuanta rujului, gene false in timpul zilei, eventual si cu sclipici sau strasuri..si lista poate continua.

36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?

Depinde de starea in care ma aflu si hainele pe care le imbrac. In ultima vreme insa ma cam dau pe neutre.

37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?

Nu prea sunt genul care urmareste ce fac celebritatile.

38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?

Mascara.

39. Iesi din casa fara sa te machiezi?

Da, o mai fac, recunosc.

40. Crezi ca arati bine si nemachiata?

Daca as depinde numai de produsele cosmetice sa arat bine, ar fi groaznic, probabil nu as mai iesi din casa, deci presupun ca arat acceptabil nemachiata. Momentan nu am speriat niciun copil.

41. Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice?

Nu cred ca pot considera doar un singur brand cel mai bun. Fiecare brand are produsele lui bune, de care sunt incantata, insa nu folosesc neaparat toate produsele cosmetice ale aceluiasi brand.

42. Ce crezi despre makeup?

E un mod de a evidentia trasaturile frumoase si de a corecta micile defecte.

Lepsele se duc la:

Deena

Simona

Mirela

Adina

Iulia

About JulliannaM

I blog about skincare, makeup and all things of beauty. Beauty news are my addiction.

3 responses »

  1. Mersi mult. O sa fac un update si o sa te adaug si pe tine caci de la mine a inceput leapsa asta cu 42 intrebari :)).

    Reply
  2. 1.de hidrogen, cat si fata de oxigen:
    2.cred k 8 seara…
    3.19:38
    4.cum am fost la scoala: trening maieu si bluza
    5.la alt blog
    6.nimik:))
    7.Weekendul asta am fost in Polonia, in excursie
    8.am uitat:D
    9.mai inainte
    10.exaferat de multe poze si postere cu formatiile mele preferate
    11.un telefon nou
    12.Cel facut de rusi cand au intrat in lagarul de exterminare Auschwitz
    13.daaaa primul meu 10 in teza:)
    14.indiferent de ce parere am tot aici o sa ramana…
    15.mie mi s-au marit picioarele cu 3 marimi si jumatate:|
    16.Avon…
    17.Sephora
    18.da, de cateva ori
    deja mie lene sa mai raspund:)))
    13.

    Reply

Leave a Reply

