RSS Feed

Lucruri care s-au lasat asteptate…

Posted on

De mult timp visez la un cutter rotativ, insotit desigur de o suprafata autovindecabila pentru taiere. De ce? Pentru ca banala foarfeca, din care am mai multe modele, oricat ai vrea sa tai perfect drept, de cele mai multe ori apar mici imperfectiuni. Cu un cutter toate aceste probleme se rezolva.Ale mele mai jos. Cutter rotativ si suprafata de taiere de la Olfa.

Si apoi mi-am dorit picioruse speciale pentru masina mea de cusut. Cele de mai jos sunt speciale pentru tiv tip surjet si tiv indoit. Plus un piciorus special pentru banda bie. Ma mananca degetele sa le incerc pe toate. Desigur ca de saptamana viitoare ma apuc de noile proiecte, pe cuvant de soim al patriei.

About JulliannaM

I blog about skincare, makeup and all things of beauty. Beauty news are my addiction.

2 responses »

  1. buna! sunt in cautare de un cutter rotativ pe net, asa am dat si de articolul tau. sunt tare curioasa, daca poti sa-mi spui, de unde ai cumparat si la ce pret? de asemenea, si acele talpite pentru masina de cusut a intereseaza, dar recunosc ca sunt o novice la cusut cu masina.vroiam sa stiu daca se potrivesc la orice tip de masina de cusut? si un pret si pt ele ar fi super. multumesc anticipat

    Reply
    • Cutterul mi-a fost adus din Italia, insa am vazut ca se gasesc si pe masini-casnice.ro. Acolo gasesti si piciorusele pentru masina de cusut, insa va trebui sa te documentezi, pentru ca nu se potrivesc la toate masinile de cusut. Pe mine m-a ajutat cartea tehnica a masinii, care contine si o lista de accesorii care se potrivesc cu ea. Daca ai Brother, intra pe masini-casnice.ro, acolo poti sa selectezi accesoriile unui singur tip de masina de cusut. Unele se potrivesc la mai multe tipuri, altele nu. Preturile la ele variaza intre 45 si 65 de lei. La cutter, depinde de latimea lamei.

      Reply

Leave a Reply

