RSS Feed

Tutu for a Flower Girl – Indaes

Posted on

Saptamana trecuta am facut un tutu pentru cea mai frumoasa fetita din lume. Numele ei este Indaes si cum participa la nunta matusii sale, avea nevoie de un tutu diafan si desigur, culoarea mea preferata, moooov. Uitandu-ma la pozele ei mi-am adus aminte de ce m-am apucat de facut tutu-uri.Pentru ca nu exista nimic mai dulce decat o fetita in tutu. Nu multi stiu ca m-am apucat sa imi fac primul tutu cautand o motivatie pentru a ma lasa de un viciu – tutunul. Cautam poze motivationale cu copii dragalasi, pentru ca singurul lucru care m-ar putea face sa ma las de viciu este aparitia unui copil in viata mea. Din poza in poza am gasit muuuulte poze cu fetite in tutu. Copilul din mine a vrut si el un tutu…asa ca, iata “the tutu maker ideea”.

Sunt sigura ca si voi o sa va delectati cu pozele de mai jos. Plus o noua modalitate de folosire a unui tutu. Pentru fetitele cu flori de la evenimente. Nu-i asa ca e dulce?
Bonus, tatal ei, Ovidiu, pe care o sa il tin minte pentru tot restul vietii pentru expresia folosita atunci cand a vazut un tutu lung – “Now that’s a f*ing tutu!”

About JulliannaM

I blog about skincare, makeup and all things of beauty. Beauty news are my addiction.

One response »

  1. Indeas a aratat superb!Cred ca esti tare fericita cand ti se trimit astfel de poze.Pentru orice artizan pozele, in care lucrurile facute de ei sunt purtate sau folosite, reprezinta incununarea cu succes a efortului depus pentru a crea ceva unic si special.Felicitari si mult succes in continuare!

    Reply

Leave a Reply

