RSS Feed

Overload…

Posted on

Ieri trebuia sa particip la petrecerea oficiala de lansare a Revistei Atelierul.

Insa, planurile mi s-au schimbat in 3 minute dupa ce am plecat de acasa. Tremurul necontrolat si senzatia generala de rau m-au facut sa-mi dau seama ca am o cadere de calciu.

Reusisem sa termin tot ce imi propusesem pentru expozitie. Peste 40 de brose , intr-o colectie ca o gradina, flori si fluturi. Plus magnetei de frigider din tulle alb, pentru invitatii la petrecere. Am reusit ieri sa le fac si o poza.

Nu puteti sa va imaginati cat de rau imi pare ca nu am putut participa la petrecerea de lansare. Planuisem deja modul de expunere al broselor, aveam pregatite cateva exemple dintr-un nou accesoriu, de data asta pentru pantofi…

Insa oboseala acumulata de-a lungul ultimelor 2 saptamani, cand aparent m-am suprasolicitat, a decis sa “kick in with a blast” in cel mai nepotrivit moment. Poate ca insomniile, faptul ca imi amorteau mainile si picioarele in timpul somnului si tremurul necontrolat al picioarelor cand nu stateam in picioare ar fi trebuit sa imi dea de gandit…iar ultima noapte alba, cea de joi spre vineri, nu a fost o idee atat de buna, cel mai probabil.

Momentan incerc sa ma odihnesc…sotul meu e categoric in legatura cu activitatea mea de creatie din week-endul asta. Pana luni nu am voie sa misc un deget si deja incep sa ma simt ca un leu in cusca, prea multa leneveala cand am atatea de facut ma fac sa ma simt invalida…

About JulliannaM

I blog about skincare, makeup and all things of beauty. Beauty news are my addiction.

Leave a Reply

