RSS Feed

Cai verzi pe pereti. Tu nu ai vrea?

Posted on

Era timpul sa incep sa scriu despre oamenii pe care ii cunosc cu diferite ocazii. Trebuia sa incep sa scriu mai demult, insa …amaratul asta de timp, niciodata nu o sa ma lase sa imi pun TOATE ideile in practica. Insa…

Ieri am cunoscut-o pe Ana, una dintre fetele din spatele Cai Verzi pe Pereti.

De ce mi-a placut atat de mult si Ana si Cai Verzi? Pai, cum sa nu adopti un prieten, mai ales cand e foarte decorativ, nu face mizerie si va sta intotdeauna la locul lui? Zi-mi ca nu te incanta ideea unei zebre rooooz pe peretele tau.

Autocolant decorativ zebra Cai verzi pe peretiSursa foto: caiverzipepereti.com

Sau iti plac monstruletii? Sigur vei gasi unul simpatic, intr-o culoare preferata, facut special pentru tine. Eu as prefera un monstru paros moooov.

Autocolant decorativ pentru perete monstru paros Cai verzi pe peretiSursa foto: caiverzipepereti.com

Fie ca iti plac vegetalele, transpuse in floricele, copacei sau vrejuri, fie ca iti plac siluetele a la Andy Warhol, vrei ceva abstract sau mai degraba urban, sunt convinsa ca pe site-ul Anei vei gasi ceva care sa ti se potriveasca. Sau daca totusi nu gasesti, in sectiunea Fii Designer ai ocazia sa iti creezi propriul autocolant decorativ pentru perete.

Am si eu un tantar, puisori si o matza primite de la Ana, careia ii multumesc mult pentru colaborare ( sper sa cititi despre ce e vorba cat de curand…). Ma bucur mult ca am cunoscut-o! Acum stiu de unde voi comanda aripile pentru decorarea peretilor mei!

P.S.: Voi updata postul cu stickerele de pe peretii mei.

About JulliannaM

I blog about skincare, makeup and all things of beauty. Beauty news are my addiction.

One response »

  1. Pingback: Despre colectare la AC/DC « Republic Of Tutu

Leave a Reply

