RSS Feed

Cum a fost la SkirtBike

Posted on

Astazi a fost SkirtBike, eveniment pe care il anuntam aici. A plouat, stiam ca o sa ploua, insa asta nu m-a impiedicat sa ies pentru prima data pe anul acesta cu bicicleta, pentru prima data in fusta, pentru prima data cu o pereche de cercei primita cadou anul trecut si care mi s-a parut perfecta pentru eveniment. Stiu, multe de prima data.

Desigur, am purtat un tutu. Cu ocazia asta va anunt ca tutu-ul ivory cu banda fucsia nu mai este disponibil…a devenit al meu🙂. Am optat pentru tutu pentru ca s-a potrivit perfect cu rochia mea rosu cu alb, ca underskirt.  Efectul a fost pe masura, aparent, pentru ca am fost intrebata daca mi-am facut fusta special pentru bicicleta, avand in vedere ca mi-a oferit libertate perfecta de miscare.

Am fost intampinate cu flori, cu baloane, pe care le-am personalizat fiecare cum a stiut mai bine. Al meu a avut scris “Bike Diva” pe el😛, asta pana cand l-a spalat ploaia. Imi pare rau ca nu am avut claxon…De felul meu sunt impotriva claxoanelor de orice fel, dar de data asta chiar ar fi fost bun.

Am terminat promenada in curtea Muzeului Taranului Roman, unde am fost intampinate cu limonada si goodie bags. Sunt super incantata de gentuta mea de bumbac personalizata cu logo-ul evenimentului. O voi purta cu mandrie de ghidonul bibicletei de acum inainte. Goodie bag si de la Avon – mascara, quad pentru ochi si gel de dus, vouchere de reducere de la Veloteca si pliante din care am aflat de reducerile din magazinul Sprider din incinta Sun Plaza -40% pana pe 16 mai. Cam asta imi pot aduce aminte in momentul asta. Daca am ratat ceva, va rog reamintiti-mi.

Le multumesc fetelor de la VeloBello pentru organizarea evenimentului. Voi participa in continuare la evenimentele de genul acesta, pentru ca nu imi place atitudinea soferilor vis-a-vis de biciclisti, asta 1 la mana, iar pistele de bibicleta din Bucuresti sunt un fel de “uneste gurile de canal” in general, nu sunt ingrijite cum trebuie si nu sunt suficiente. Orice eveniment care ne face vizibili si ne poate face auziti, ca utilizatori ai mijloacelor de transport pe doua roti, va avea intotdeauna sustinerea mea.

Acum…astept poze de la eveniment. Abia astept ca blogul VeloBello sa fie updatat. Am uitat sa-mi iau aparatul foto cu mine…stiu, greseala mea, insa sunt convinsa ca toti cei care ne-au fotografiat m-au surprins pe-acolo si pe mine (sper ca nu cu gura pana la urechi sau facand mutritele mele , tin degetele incrucisate sa am poze decente).

About JulliannaM

I blog about skincare, makeup and all things of beauty. Beauty news are my addiction.

2 responses »

  1. Pingback: SkirtBike prin ochii voştri « Velobello

  2. Pingback: SkirtBike prin ochii voştri » SkirtBike

Leave a Reply

