RSS Feed

Fetite in tutu Republic of Tutu

Posted on

M-am bucurat enorm cand am primit poze cu fetite purtand tutu-urile create de mine. M-am bucurat si mai mult cand am primit acordul sa le public pe site.

Nu cred ca pot primi o recompensa mai mare decat atunci cand primesc poze ca cele de mai jos. Fetite in tutu, tutu-uri facute de mine.

Tutu-urile sunt caramel cu banda de satin roz si unul galben, pentru o serbare, unde rolul este de Papadie.

Datorita pozelor de mai jos continui sa fac ceea ce imi place, pentru ca privindu-le imi rade sufletul.

About JulliannaM

I blog about skincare, makeup and all things of beauty. Beauty news are my addiction.

Leave a Reply

