RSS Feed

Tutu cu trena Belle Epoque – Comanda Speciala

Posted on

Un alt tutu cu trena facut la comanda. De departe cea mai lunga trena pe care am confectionat-o, avand nu mai putin de 100 cm in partea cea mai lunga. Un tutu care mi-a luat cam 5 ore de munca, insa rezultatul final a meritat fiecare minut.

Tutu-ul este facut din tulle soft albastru electric si tulle intermediar albastru ciel, cu panglica de satin albastru electric in talie. Poate fi purtat pe ambele parti, ori albastru electric, ori albastru ciel. Funda supradimensionata de la spate este detasabila si este facuta din aceleasi nuante de tulle.

Eu am numit acest tutu Belle Epoque pentru ca imi aduce aminte de rochiile de bal de pe timpuri. Mult volum, culoare si panglici si funde.

About JulliannaM

I blog about skincare, makeup and all things of beauty. Beauty news are my addiction.

7 responses »

  1. cum sa cumpar aceasta rochie?

    Reply
    • Doar fusta cu trena a fost facuta la comanda, topul este din garderoba personala. Tutu-ul cu trena se face la comanda. Gasiti modele si preturi daca accesati pagina dedicata, iar culorile disponibile sunt pe pagina alaturata.

      Reply
  2. As dori si eu mai multe informatii despre aceasta rochie.

    Reply
    • Nu este o rochie, este un tutu facut la comanda. In acest moment nu mai confectionez tutu-uri, nu stiu exact cand voi putea sa le fac din nou.

      Reply
      • of, pacat. Arata chiar foarte bine. Stii cumva pe unde as putea sa gasesc ?

      • Din cate stiu eu, nu mai face nimeni tutu-uri cu trena asa cum le fac eu, probabil si pentru ca necesita foarte multa atentie si intra foarte mult material intr-unul. Imi pare rau, momentan timpul nu-mi permite sa fac tutu-uri, mi-ar placea sa o pot face din nou la un moment dat🙂

      • Multumesc frumos🙂

Leave a Reply

