RSS Feed

27 de ani…

Posted on

Ieri am sarbatorit 27 de ani de cand m-am nascut. Nu ii simt ca si cum imbatranesc, sunt constienta de faptul ca nu ii arat fizic si de multe ori nici nu ii simt psihic, insa anul acesta am avut nevoie de ceva munca de convingere din partea prietenilor si sotului ca sa vreau sa-mi sarbatoresc ziua.

Azi le multumesc celor care au fost alaturi de mine, in orice fel. Le multumesc celor care mi-au scris pe profilul de Facebook urarile lor si celor care au ales sa ma felicite pe email sau prin mesaje pe telefon.

Ma inclin in fata lor, pentru ca mi-au oferit o zi frumoasa si pentru ca mi-au aratat ca distanta nu conteaza cand vine vorba de gesturi frumoase.

Si ii multumesc cel mai mult sotului meu, pentru ca ma suporta in continuare cu toanele mele de copil razgaiat si pentru ca mi-a oferit cel mai frumos cadou…o promisiune.

About JulliannaM

I blog about skincare, makeup and all things of beauty. Beauty news are my addiction.

One response »

  1. Casandra Cocoi

    La multi ani! Sanatate, iubire, tinerete, frumusete, bucurii, noroc, succes, creativitate nestavilita, cadouri multe si frumoase … oare am scapat ceva?
    Ma regasesc tot mai mult in cele descrise (dar cu 6 ani in plus).
    Cu drag,
    Casandra

    Reply

Leave a Reply

