RSS Feed

Am fost atacata! Cu cadouri!

Nu stiu cati dintre cei care ajung pe blogul meu stiu de Makemehappy. Makemehappy este un site de wishlists. Aici va puteti inscrie listele de dorinte pentru diferite ocazii din viata voastra sau doar lucrurile pe care le doriti. Prietenii vostri vor stii astfel intotdeauna ce sa va cumpere, fara sa le dati mari batai de cap.

Astazi scriu despre ei pentru ca ieri am fost una dintre victimele HappyAttack. Atacul s-a lasat cu un cutter Olfa de taiat cercuri si un piciorus de incretire pentru masina de cusut. Lucruri pe care mi le doream de ceva vreme si pe care tot nu apucam sa mi le comand.

Eu, una, cred ca este minunat ceea ce fac ei. Nu de cateva ori mi s-a intamplat sa nu stiu ce sa le cumpar prietenilor de ziua lor. Makemehappy te scapa de un mare stres, acela de a gasi un cadou potrivit pentru o anumita persoana. Eu deja mi-am convins 2 prietene sa-si faca listute pentru ziua lor si sa ma scape de griji. Ieri sora mea a decis sa-si faca si ea cont, pentru ca nu i-ar strica nici ei sa primeasca lucrurile pe care le vrea.

Sa va mai spun ca exista si un widget pentru Facebook, pe care il puteti plasa in profilul vostru, in asa fel incat in apropierea zilelor importante lista voastra de dorinte sa nu scape prietenilor vostri? Eu l-am folosit de ziua mea si am primit exact ce imi doream. Acum ganditi-va ce minuni poate face listuta de pe Makemehappy cand vine vorba de o nunta sau un botez. Nu de-alta, dar sigur nu veti primi acelasi cadou in dublu sau triplu exemplar, pentru ca toate cadourile din lista pot fi rezervate de prieteni, asa ca scad temeinic sansele sa primiti doua aspiratoare sau doua patuturi pentru copil.

Intre timp, echipa MMH chiar m-a facut fericita! Multumesc din tot sufletul!

About JulliannaM

I blog about skincare, makeup and all things of beauty. Beauty news are my addiction.

2 responses »

  1. foarte interesant! sa te bucuri de cadouri🙂 si intr-adevar e o idee foarte buna, acu stiu ce sa le iau prietenilor😀 mai ales ca am o gramada de sarbatoriti in septembrie

    Reply
    • Pune-i sa-si faca listutele. Eu anul asta am dus munca de lamurire pe facut liste, macar nu m-am mai chinuit sa aflu fiecare lucru dorit in parte. Pluuus, poate sunt “atacati” si ei de cei de la MMH.

      Reply

Leave a Reply

