RSS Feed

Lamuriri si un nou anunt

Dragele mele,

In primul rand imi cer scuze ca am “disparut” de ceva vreme. Nu am reusit sa-mi verific nici emailurile si nici comentariile postate pe blog. Am avut ceva probleme personale de rezolvat, cam urgente, lipsa de timp, de acum inainte sper din tot sufletul sa am mai mult.

Pentru cele care vor sa comande tutu-uri in perioada urmatoare, iata cateva lamuriri:

1. Preturile si modelele le gasiti pe pagina MODELE SI PRETURI din tab-ul de sus al blogului.

2. Culorile care mai sunt disponibile le gasiti in tab-ul CULORI DISPONIBILE. Din pacate timpul nu imi permite re-aprovizionarea, asa ca voi folosi stocurile de materiale existente, pana la epuizarea lor. Asta inseamna ca nu mai am negru (nici crystal, nici soft) decat pentru o combinatie de culori.

3.Voi trece printr-o perioada in care voi decide cu ce produse merg inainte si pe care le voi opri din “fabricatie”

4. Voi accepta comenzi pana in data de 22 noiembrie, deoarece pe 28 noiembrie voi pleca pentru 2 saptamani. Ma intorc pe 11 decembrie, deci tocmai la timp pentru Craciun si Revelion.

De asemenea, va anunt ca toate produsele semnate Anna M sunt si ele la reducere – 50% Off, asa ca le puteti achizitiona  la jumatate din pretul afisat.

Produsele Annei le gasiti AICI, AICI, AICI ,AICI, AICI si AICI

Voi incerca sa recuperez astazi toate comentriile si emailurile, sa va raspund la ele. Imi cer scuze inca o data pentru faptul ca nu v-am raspuns imediat, din pacate este greu sa mentii “one man show” si sa reusesti sa le impaci pe toate.

 

About JulliannaM

I blog about skincare, makeup and all things of beauty. Beauty news are my addiction.

Leave a Reply

