RSS Feed

Ultimele comenzi pentru 2010

Dragele mele, m-am intors, insa doar pentru scurt timp. Daca mi-ati trimis email in perioada in care am fost plecata si inca nu ati primit un raspuns, va rog sa imi retrimiteti emailul, mai gresesc si eu, au fost destule emailuri. Va rog sa nu mai trimiteti comentarii daca doriti un tutu, ci direct email, comentariile le verific ceva mai rar si mi-este mult mai usor sa raspund la emailuri.

Imi puteti trimite emailuri la republicoftutu@yahoo.com si republicoftutu@gmail.com. Daca ati trimis email pe una dintre adrese, incercati sa nu dublati mesajele, si pe cealalta adresa, ca sa nu ma incurc in aceleasi comenzi. Procesez comenzi de ieri si de aceea raspund putin mai greu, insa raspund.

Voi prelua comenzi inclusiv pana pe 17 decembrie, pentru a putea avea timp sa le termin pana pe 21-22 decembrie. Dupa aceasta data nu voi mai accepta nicio comanda.

Stocurile de materiale incerc sa le actualizez in timp ce efectuez comenzile, pe care le efectuez in ordinea in care au intrat. Exista posibilitatea ca pe parcursul efectuarii unei comenzi sa nu imi ajunga materialul…asa ca va rog lasati-mi in email si un numar de telefon de contact, in caz ca raman fara culoarea comandata, sa putem discuta – ori anulam comanda, ori combinam cu o alta culoare, daca se doreste asta.

Puteti vedea culorile care mai sunt disponibile aici:

https://republicoftutu.wordpress.com/culori-disponibile/

About JulliannaM

I blog about skincare, makeup and all things of beauty. Beauty news are my addiction.

Leave a Reply

