RSS Feed

M-am întors!

Posted on

A durat ceva timp – vreo 2 ani, dacă am calculat bine – dar într-un final am decis că Republic of Tutu poate să renască. Destul de timid, la început, dar sper totuși că încetul cu încetul ne vom împrieteni din nou.

Pentru cei care nu știu pe unde am umbat în ultimii ani, ei bine, viața a avut alte planuri cu mine, clar nu handmade. Am dezvoltat un alt blog, de data aceasta de frumusețe, pe care îl puteți citi, dacă vă face plăcere, aici.

Pentru început, puteți vedea ce-am meșterit în timpul pe care l-am avut liber în albumele de pe pagina de Facebook, aici și aici.

Câteva mostre din ce-am lucrat, mai jos.

Există și un site care urmează să fie pus la punct, unde veți găsi și accesoriile Mihaelei, pe care am invitat-o să facă parte din noua eră a republicii. Firele sunt preferatele ei.

Am început cu accesorii pentru că necesită mai puțin spațiu de desfășurare, până când voi putea să mă dedic din nou tutu-urilor. Lucrez acum cu o combinație dintre materialele pe care le cunosc și unele noi. Am adăugat cristale Swarovski, solzi de aluminiu, lanțuri de cupru și sper ca materialele pe care le descopăr să fie din ce în ce mai diverse, pentru toate gusturile. Dacă intrați pe site sau pe Facebook veți putea citi mai multe despre materialele folosite.

De mâine se dă startul la reduceri, dacă tot suntem în plin sezon pentru asta și o să vă invit să descoperiți noile mele accesorii la prețuri cât de mici se poate.

Cum vi se pare noul început? Vă plac solzii de aluminiu?

 

 

 

About JulliannaM

I blog about skincare, makeup and all things of beauty. Beauty news are my addiction.

One response »

  1. cat poate fi de fain golden fairy.🙂 de-as avea eu rabdare sa fac asa ceva.. dar n-am :))

    Reply

Leave a Reply

